torsdag 3 maj 2012

Veckan har rullat på och jag med den:O)
Har hunnit med att plantera lite i trädgården,fixat och donat,jobbat extra på BUP Akuten,jobbat på mitt jobb,tränat och idag så slutade jag kl 13.00 och drog direkt iväg på utvecklingssamtal med Moa!
Kul att få höra ondömen och att det går bra för hjärtat i skolan,hon är ambitiös och vill och det viktigaste enligt mig,hon tycker det är ROLIGT!
Nu så har vi hunnit med middag,barnen är ute och hoppar studsmatta,jag ska snart ta ett pass på cross trainern,sen mys i soffan med fruktsallad av melon och jordgubbar och voila så är det FREDAG!
Om en vecka så är vi i största förberedelse för att åka till TURKIET;gissa om vi längtar!

Idag så fyller min älskade mormor 93 år och för er som inte känner henne så är det en krutgumma som förgyller våra liv,är så glad att hon fortfarande finns hos oss och hoppas att hon tänker vara med oss ett tag till!
Kramen allihopa

1 kommentar:

Katarina sa...

Fantastiskt :O) vilken krutgumma och vilken ynnest att få ha sin mormor i livet. Min mormor avled när jag bara var 6 år. Trevlig helg! Kram Katarina :O)