söndag 20 januari 2013

Igår var jag med om ngt så läskigt....
Ni som känner mig vet ju att efter min op så har jag dragits med jobbiga blodsockerfall,men nu har det på sista tiden varit bra då jag fått mkt bra råd från den dietist som jag träffar ang detta.
Igår så trotsade jag kylan och dessutom så drog jag med mig Anders ut på en hundproemnad(det var väl tur det).
Vi gick och i snabb takt vilket jag gillar och ute i skogen där det är så vackert,då vi vände och skulle gå hem igen så började jag känna mig så konstig.Yr,illamående och till slut så var benen som spaghettei,jag tog mig absolut ingenstans.....Hade ingen dextrosol i fickan som jag alltid hade förut,men nu så var det ju så länge sen som jag ahde ett blodsockerfall så inge resurser.A började springa hem med Smilla för att hämta bilen och dessutom nötter och banan så jag skulle få imig ngt,jag bara skakade och kunde inte ta ett steg för benen bara vek sig,så när han kom tillbaka så stod jag på precis samma ställe....
Idag så har promenaden avlöpt väl och dessutom så har jag nu en påse nötter i fickan och ska köpa på mig mera dextrosol så att jag alltid har det med mig!!!!!
Annars så har i haft en underbar helg,AW med jobbet i fredags,lagomt och mysigt.
Igår så var vi bara hemma och barnen bakade inför Ellens kalas(jag bakade bullar i fredags),åt god middag och kollade sedan på film.
Idag så är Ellen hos en kompis,Moa har Emma här och vi ska bara påta på härhemma idag för att sedan vara beredda för en ny arbetsvecka.
Kramen på er alllihopa

1 kommentar:

Katarina sa...

Fy då! Vad läskigt. Vilken tur det gick bra så att du inte svimmade.
Kramar Katarina :O)