söndag 13 januari 2013


Vad händer i era liv då?
I vårat liv så är det typ som vanligt,skolan har börjat,kompisarna hälsas på och hälsar på,sjukdomar knockar oss och vi reser oss sedan,aktiviteterna börjar igen och livet rullar på...
Jag ska ta tag i min träning bara jag nu får blir helt kurant,har bestämt mig för att crossen hemma får bli den träning i kombo med hundpromenader som jag nu hinner med.Har ju kontrakt med Curves som nu går ut i April och nu har jag blivit realist och ska se till att ta den träningsform som JAG hinner med och som jag då har förutsättningarna till att fullfölja.
Mår ju så mycket bättre då jag tränar och hittar en rytm som är balanserad och bra istället för att hysteriskt börja för att sen bli sjuk och inte börja igen...som nog många kan känna igen sig i:O)
Ha nu en underbra dag allihopa/Kramen

Inga kommentarer: