lördag 5 januari 2013



2013,vad ska detta år föra med sig?

Hoppas att det blir ett bra år för alla:O)
Anders och barnen har åkt skidor i Järvsö några dagar,är nu hemma och i dag så har barnen varit hos kompisar och Anders och jag har plockat bort julen och städat.
Nu så är det så fint och vårlikt i huset,mysigt att ta fram julen och lika mysigt att ta bort den:O)
Idag mår jag bättre i min förkylning och beviset är att jag kunnat vara uppe nästan hela dagen,igår sov jag hela dagen,men det var väl det som behövdes.
I morgon så blir det kanske bio för familjen Blom Bornestig,funderar på att gå och se nya Sune filmen,vi älskarju dom andra och då jag hört från flera håll att den är bra så tror jag nog att det blir bio i morgon.
Jag älskar ju Peter Haber som Sunes pappa,men Morgan Alling bär säkert rollen bra på sina axlar:O)
Ikväll blir det tacopaj till middag och sen soffmys för resten av slanten,skönt att ha min familj hos mig igen/kramen på er allihopa

Inga kommentarer: