måndag 31 december 2012

Jaha,idag är det då nyårsafton och jag har förkylningen från h........,men då vi ska ha främmande och barnen är så glada och uppspelta så tar jag en hög med Ipren och avslutar året på topp:O)
Året som har gått har väl varit ett år som innehållit förluster av vänner,släktingar med cancer som fortfarande kämpar på ett helt fantastiskt sätt,rest med familjen,lille Hugo kom till världen och mina barn har utvecklats ytterligare och förgyller mitt/våra liv varje dag.
Ikväll så ska vi fira med familjen Lutkemann samt Moas kompis Tuva och det blir säkert en kanonkväll då vi umgås med underbara människor.
I morgon så drar Anders,barnen,Henke och Elin till Järvsö för en veckas skidåkning och jag stannar hemma och ska väl förhoppningsvis ta mig till jobbet på Onsdag:O)
GOTT NYTT ÅR allihopa och så håller vi alla tummen för att 2013 blir ett helt underbart år!!!!!

1 kommentar:

Katarina sa...

Gott Nytt År Anette :O) Hoppas att du har kryat på dig. Kram Katarina.