söndag 9 december 2012

Idag så har vi varit i Tuna på den årliga avslutningen för ungdomskören samt Tunabarnen...det var så otroligt vackert med luciatåg och sedan ett julspel,sen fortsatte vi upp till kyrkstugan för julfest.
Mysigt som vanligt :O)
Sen så åkte jag in till Uppsala och fördrev lite tid på Gränby,hann uträtta några ärenden och sen så begav vi oss till UKK för att se Jonas Gardell.
Han var underbar,jag skrattade så jag grät och sen så grät jag från djupet av mitt hjärta då han svängde om på sättet som bara han kan.
Jag sitter nu här och känner mig glad,lycklig och samtidigt helt slut efter en dag/kväll med alla känslor inblandade,men det är ju så livet är och det är HÄRLIGT!
Sätter in en bild från stunden i kyrkan där Moa är tärna och hennes kompis Emma är lucia,då grät jag oxå...
Kramen till er alla

Inga kommentarer: