onsdag 26 december 2012

Vi har haft en underbar jul med familjen(saknade av hela hjärtat syrran,Håkan,Otto och Hugo).
På julafton så var vi alla hemma hos oss och åt gott,öppnade en hel hög med paket,tomten kom och alla var glada och nöjda,sen på juldagen så begav vi oss till Lugnet och upprepade precis samma sak,var supertrevligt:O)
Idag så har barnen haft kompisar här,vid 13.00 så gick strömmen och kom tack och lov tillbaka redan vid 16.30,snabbt jobbat Vattenfall.
Jag har tydligen varit en snäll flicka iår då jag fick en hög av julklappar,vi som ej skulle ge varandra...fick en IPAD,en soda streamer,presentkort på Thuns,fin ljuslykta,massa choklad och en massa fina saker som mina/våra barn gjort(var nästan finast)så gissa om min förvåning var stor...
Ikväll blir det att titta på Tv,min pappa är kvar så jag har precis spöat honom i några parti Yatzy,alltid lika roligt att vinna:O)
Kram på er och trevlig fortsättning på julen/Kram kram

1 kommentar:

Katarina sa...

Tack desamma, god fortsättning :O)Tack för dina fina kommentarer på min blogg. Kramar Katarina.