fredag 14 december 2012

Å snart är det juuuuuuuuuuuuuuuuuul:O)
Just nu så sitter jag klädd för att om en stund åka iväg på julbord med mina jobbarkompisar!
Vi har som tradition att varje år ha julknyt,brukar vara supertrevligt och det blir det nog även i år.
Veckan som varit har varit fylld av skola,jobb,aktiviteter,möten och lussefirande på skolan,nu såhär på fredagen så tog jag lite extra timmar på BUP Akuten,tycker det är roligt att få jobba där ibland.
Nu om ngn timme så ska vi dra oss iväg på Moas  dansuppvisning,sen skjuts in till stan och Anders kommer och hämtar mig senare ikväll,vilken underbar man jag har....
Imorgon Lördag så är det familjedag härhemma,det ska bakas,klä granen,slå in klappar,koka knäck och lite annat,ska bli mysigt:O)
Ha en underbar fredagskväll,vem du än är och vad du än ska göra
KRAMEN

Inga kommentarer: