fredag 21 december 2012

Mitt o julefriden så är jag halvt som halvt hysterisk...Det går löss i skolan och flera av barnens kompisar som dom varit med SAMMAdag som det upptäckts just LÖSS!!!!!!!!
Jag tycker det kliar i mitt huvud och naturligtvis så kliar det bakom öronen och i nacken,lössens favoritställen(har jag läst).
Har luskammat barnen flera ggr för att upptäcka ifall dom har då dom var huvud mot huvud med sina kompisar som hade,jag har luskammat mig själv flera ggr oxå men ingen lus och inga ägg...än!Håll tummen,för jag är verkligen en lushatare av stor sort:O(
Sedan så härjar vinterkräksjukan och flera i vår närhet har varit och är i däck,så nu springer vi från den oxå,dessutom så härjar en influensa oxå bara för sakens skull,så jag tar nog och köper en trisslott på juldagen om vi slipper lusen,kräkan och influensan och vem vet,jag vinner kanske storkovan!!!
Ett annorlunda inlägg såhär i julstressens tid,men jag är så lugn här i mitt hus,bakar lite och njuter av samvaron med mina nära och kära!
Kramen

Inga kommentarer: