måndag 21 mars 2011

En helt underbar helg....avslutas.....

....med vakennatt:O(
För att börja från början så packade vi bilen i fredags och drog till vårt hus i Järvsö:O)Gissa om vi alla längtat!!!!
Första glädjande nyheten när vi kom upp var att vi hade VATTEN,glädjen vart ännu större.
Förra året så frös allting och det är ju lite tradigt att vara utan vatten,livet blir så mkt enklare om man har rinnande vatten,bortskämd,jag,fniss:O)
Strålande sol,kanonföre i backarna,glada barn,lite folk och en husvägg,vad mera kan man begära.:)
Formligen älskar vårvintern,fyller verkligen på batterierna och känner att det är härligt att leva!
Slet oss ifrån backen vid 15.00 tiden igår och var väl hemma vid 19.00 och barnen formligen rasade i sänge efter dusch och andra bestyr,jag rasade i säng vid 21.30 och det var väl tur det,för kl.00.00 kom Moa och grät fär hon hade sån fruktansvärd öronvärk och Iprenen bet i ngn timme,men sen så var det kört.Hon bara grät och grät och det syntes så ont hon hade...med lite handledning från 1177 så smärlindrade jag rejält vid 04.00 och just i skrivande stund så sover hon ,sittandes i soffan....ska ta henne till närakuten idag så dom får kolla i hennes öra!!!!
Mitt stackars hjärta!
Jag ska till jobbet och ha skyddsrond och dessutom så får vi flytta ner i våra lokaler idag,hurra...men efter att knappt ha sovit sen 00.00 så kommer jag nog att vara rejält trött,men A känner sig sjuk han oxå...så han får vara hemma med små älsklingarna idag....
Sätter in kort senare,då jag nu ska försöka att göra mig presentabel inför en dags arbete,mascara gör ju underverk:O)
Kramen på er allihopa

Inga kommentarer: