lördag 5 mars 2011

Host,host


Ja Anders och jag hann inte mera säga:Peppar,peppar vilken tur att våra barn klarat sig ifrån denna feber och host bacill som härjar och PANG så ligger Moa däckad:O(
Ja,ja detta är livet med småbarn,Ipren,febertermometer,sköta om och VAB,bara att gilla läget:O)
Det är bara att hoppas att detta är kort varianten av det som härjar,Moa har som ingenting att ta av efter sitt magstrul....
Anders har ändå övertalat mig att åka på födelsedagsfest hos min kompis Katarina i Gävle,bestämt sen dryga månaden tillbaka,men dom har varit sjuka och nu Moa,men nu åker jag iallafall och som A sa:JAG är ju hemma och pysslar om våra hjärtan...och jag har ju enligt mig:VÄRLDENS BÄSTA PAPPA till mina barn:O)
Så kram på er allihopa

1 kommentar:

Katarina sa...

Kram tillbaka till dig Anette. Hoppas att ni har blivit friska. Kram Katarina :O)