lördag 8 oktober 2011

Betar av min göra lista!!!!


Har ngn av er en göra lista?????
Jag brukar för min egen skull göra en lista på de saker som ändå snurrar i mitt huvud,känns mkt bättre att kunna bocka av och det blir framförallt mindre kaos och det innebär mindre stress för MIG!!!!
Lite har man väl lärt sig av det man jobbar med varje dag,fniss!
Det som jag betat av är bla inhandlat skor till Moa,ringt och bokat in fönsterputs(JA du läste rätt,ännu en sak som ingår i min stressanering,man kan INTE hinna ALLT själv),renbäddat,bakat,rensat i recpetpärmen,läxläsning,börjat höststäda på altanen,gjort faktureringar åt Anders och nu så ska vi avnjuta en god,nybakt kaka...sen lite  mera läxläsning med Moa och kanske så hinns det med en promenad...
Det känns helt ok för idag faktiskt....
Kramen

3 kommentarer:

Katarina sa...

:O) Jag brukar inte göra någon lista, men för varje sak som jag kan bocka av "i huvudet" känns så himla bra, men av någon konstig anledning så dyker det upp nya saker hela tiden som ska göras. Det jag försöker bli duktigare på är att göra det i min takt. Känner jag inte för det så vet jag att jag gör det en annan dag.
Ha en bra dag! Kram Katarina :O)

Therese sa...

Jupp, jag är en listfreak, men det gör att jag liksom du inte känner stress, lättare att få överblick å beta av :-D Dessutom skoj att skriva dessa lsitor ;-) På tal om glögg, Valåhöjdens lingonglögg var inte dum, kan rekommenderas! KRAMEN

Therese sa...

Hoppas du hittade någon tidning, å någon bättre än isabellas för den tyckte jag var si så där... Å ja du, luran är en äkta liten grinchen ;-D KRAM!