onsdag 19 oktober 2011

Ullared,imorgon kommer vi:O)


Ja i morgon kl 04.30 så drar Maria C och jag till Ullared för två dagars shopping!
Ska handla julklappar främst men jag kan gissa att det kommer att slinka ner lite annat oxå:O)
Strukturerat handlande ska jag ägna mig åt,alla önskelistor klara(mina barns och till dom som vi byter julklappar med) har även skrivit ner andra saker som jag vill handla,risken  om jag ej skrivit ner är att jag kommer hem med allt annat än det som jag skulle ha.
Har ju varit på Ullared en gång,det var för 11 år sedan så detta ska bli spännande.
Vi är förberedda,vi har koll på färdväg,kartan över affären,incheckningar på stugan,matsällen och mera saker som kan vara bra att ha koll på,vi är lite lika Maria och jag.....

Ellen och jag kollar film,spelar pussel,ligger nerbäddad...ändå är hon just i skrivande stund piggare. Blir som inte klok på detta,men nu blir det vila fram tills Måndag iallafall!!!!!!!
Kramen

1 kommentar:

Therese sa...

Så skönt hon är piggare!!! Å du må tro att jag är grymt avis, jag har aldrig varit på ullared, men oj vilken dröm att shoppa julklappar där... Hälsa Morgan från mig ;-D