fredag 7 oktober 2011

Fredagmorgon


Jag och Moa klev upp vid halv sju och nu är mitt stora hjärta på skolan,kommer hem vid 17.00...ska hem till sin bästis Karin efter skolan:O)
Ellen ligger nerbäddad i soffan och kollar barnprogram och A och jag dricker kaffe,jag behöver mkt sånt idag!Natten som varit har vait lååååååååååååååång då Ellen haft svårt med andningen och kom gråtandes till oss,sen har inte jag sovit många minuter....A är inte ett dugg bättre så nu ringer vi läkaren!Han har varit hemma hela veckan och om det är ngn ändring så är det åt det sämre hållet!Jag är peppar,peppar frisk ÄNNU och Moa har "bara "sin hemska hosta...så livet leker!!!!!
Igår så klarade jag av städningen på nedervåningen,handlingen klar så nu ska jag satsta på att städa övervåningen,klara av tvätthögen och sen blir det nog lite bakning...
Kanske en promenad fram emot eftermiddagen,men det är inge roligt väder,tokblåser,men min lilla hundfröken vill ju ut vilket väder det än är!
Ha en bra dag så hörs vi av från Akademiskas hemavdelningen i Öster Edinge

Inga kommentarer: