lördag 22 oktober 2011

Ullared kommer att blii en tradition:O)

Ja då är jag då hemma efter två helt underbara dagar tillsammans med Maria C i Ullared!Lycklig och helt KLARmed julklappar till både liten och stor och plånboken har jobbat hårt i två dagar:O)
Helt kanon var resan med sällskap,shopping,boende,mat och allt var bara kanon,inte så ofta man kan säga det.
Inga köer ngn stans,viss trängsel naturligtvis men det är fasiken värre att gå på Gränby en lönings Lördag,så detta kommer jag att göra om.
Nu blir det till att slå in paketen successivt så att jag kan ha dom inne i huset,mina barn är såååååååååååååå nyfikna på alla kassar i bilen!

Idag Lördag så är Fanny här och putsar alla fönster i huset,jag har donat runt och fixat och nu så puttrar middagen på spisen,barnen har kompisar här och leker och A sätter på vinterdäcken på min bil...så snart är det kväll och mys i soffan!
Kram allihopa från Ullareds fantasten

1 kommentar:

Katarina sa...

Vad kuuul. Jag var ju till Ullared i maj, men vill dit igen. Jag får väl sjå mig till nästa år. Antar att det fanns mycket fint där. Bodde ni på motellet? Kram Katarina :O)