torsdag 27 oktober 2011

Snart lov!!!!!

Känner verkligen att det ska bli skönt med lov,för nu är jag/vi trötta!!!!
Barnen är svårare att få upp på morgonen och taggtråden hänger i luften,på både mig och dom...så lite sovmorgon skulle sitta fint!
Att det är full rulle är bara en underdrift just nu,men samtidigt så är det inge unikt,så är livet med barn!
Ja om man inte väljer att göra absolut ingenting,men jag vill göra saker med barnen och för barnen!
I morgon så är det Moas klass och klass 5 som anordnar disco för några klasser för dom vill tjäna pengar till klasskassan,vi är några få föräldrar som anmält att vi kan hjälpa till.....man undrar ibland!
I helgen så är det två kompisar till barnen som ska sova över och då ska vi ha lite Halloween fest,ska bli mysigt!
Denne helgen ska jag försöka att få lite EGENTID och då ska jag åka iväg och träna,är behövligt och ska bli skönt...
Idag så sa min älskade man ngt som gjorde mig sååååååååååååååååå glad:O)
På måndagen vecka 45 så kommer målaren och startar renoveringen av de rum som vi ska göra om och det innebär att Ellen får sitt egna rum,Moas rum blir bara hennes och Anders och jag förflyttas till nedervåningen,ska bli såååååååå skönt när detta är klart!!!!!
Glad fru:O)

Har idag hastat från jobbet för att åka på utvecklingssamtal med Ellens fröken och det vara bara lovord och när jag ringde till Anders och berättade så kände jag en sån otrolig stolthet över båda mina fina barn,jag är en väldigt stolt mamma!
Anders berättade att fritidspersonalen öst lovord över dom båda igår och då svämmade mitt modershjärta över.......är lite trött för tillfället och det är lika med lätt berörd:O)
Alla som känner mig vet att tårarana kommer lätt,väldigt lätt!!!!!!
Nu så ska jag börja förbereda middagen,blir thai kyckling med jasminris i Edinge ikväll och sen vill jag mysa med de mina...för i morgon så ska jag på min utbildning KBT....kul men jag hade behövt min lediga dag i morgon....
KRAM KRAM

Inga kommentarer: