torsdag 24 november 2011

Ledighet

....behövs NU!!!!!
Nu har jag gjort min arbets vecka,nu är det bara utbildningen i morgon sen så är det HELG.
Ska göra julfint härhemma med barnen.,baka lusse katter och hinna med att dricka massa glögg och jobba på julstämningen.
Bihålorna värker som galningar,men jag sk abe om lite hjälp från ngn som står mig nära,han har fixat bihålorna förr:O)
Ska snart åka till fritids och hämta Ellen och idag så är det föräldrafika,mysigt och Ellen vill ju visa allting som hon gjort.
MOa ska på ungdoms kören och kommer idag hem sist av oss alla,klockan 17.00.
Barnen är tröttare nu på morgonen,det är ju så mörkt och trist,vill ha lite kyla och snö...tänk förra året då var det så fint med all snö!
Hoppas att ni alla har det bra och ni vet ju hur glad jag blir över ngt livstecken från er som är här inne och läser,har absolut ingen koll...får inte till detta med besöks räknaren....
KRAMEN

1 kommentar:

Therese sa...

Jag håller tummarna både föra tt snödansen ska ge utdelning och att bihålorna ska bli bra. Ha nu en MYSIG första adventshelg kära du <3 KRAM