fredag 18 november 2011

Träna eller inte.....


I morse så var jag superduper trött och bara att gå upp när klockan ringde tog typ alla krafter ur kroppen. Hur gammal är jag nu igen?
Satt och dividerade med mig själv om jag VERKLIGEN skulle åka och träna och bestämde mig efter att ha rullat med mitt motstånd ett bra tag att ändå masa mig iväg och det gjorde jag.
Väl där så satt jag på hög musik och körde ett ordentligt pass,svetten rann och gissa hur nöjd jag kände mig när jag gick därifrån?????
Dessutom så är jag nu pigg,har röjt lite på Moas rum så nu får hon finslipa lite själv,ikväll så ska ju syrran flytta ut sin säng därifrån in på sitt rum,så snart så har dom varsitt:O)
Tvättmaskinen igång och nu ska jag hoppa in i duschen,hinna ut med Smilla och sen iväg på utvecklingssamtal,sen myyyyyyyyyyyyyyyyyyyys hos Helena .
Hasta la vista på er allihopa

Inga kommentarer: