lördag 5 november 2011

Livet är här och nu


...och ibland så stannar livet till för en stund och jag blir så påmind om att LEV NU och skjut inte upp det,för vem vet hur det ser ut i morgon!
Den senaste tiden så har många av mina nära och kära åkt på olika smällar och det blir så nära på ngt sätt,att dom är inte en självklarhet,dom kan försvinna ifrån mig och då gör det ont,väldigt ont...men så rycker jag upp mig och börjar rabbla upp vilken tur jag har som ha en underbar familj,en släkt och mina underbara väänner(ni vet vilka ni är:O) och att jag har ett jobb med goa arbetskompisar,ett hem som jag älskar och då kan jag andas mkt lättare igen!
Just nu så står tiden still för en stund och jag ska tända ljus idag för de som inte finns ibland oss,men deras närvaro är stark ändå!
Ta vara på varandra,se det positiva hos varandra och haka inte fast i det negativa,njut av stunden istället för att planera vad du ska göra i nästa stund......
Älskar er...ni vet vilka ni är!!!!

Inga kommentarer: