tisdag 29 november 2011

Liftkort,matprogranm och sömn...det står på min agenda


Ja som vanligt så rullar veckan på,redan Onsdag i morgon...innebär snart slutet på min arbets vecka:O)
Har lagt in om ledigt mellan jul och nyår och bara att lägga in det i Besched så fick jag en euforisk känsla,passade på att lägga in några extra dagar när jag ändå var i farten:O)
Ska nu ta och köpa liftkorten,som sista dagen i morgon för årskorten med reducerat pris,så nu är det dags!
Nu ska jag ta och kolla på¨halv åtta hos mig med min stora tjej,sen ska jag prata med en välsigt go kompis efter det,sen blir det nog tack och god natt!
Att arbeta med männsikor är helt underbart,men det tar oxå väldigt mycket energi och nu så behöver jag verkligen fylla på mina energi förråd,så då behövs lite extra sömn!
Fortsatt bra vecka på er allihoppa

Inga kommentarer: