söndag 27 november 2011


Trevlig 1:a Advent på er allihopa.

Ja idag så har jag bakat första satsen lussebullar,vi har fixat till adventsgranen,A har satt upp ute tomten i trädet till barnens förtjusning och just nu så står hallongrottorna och doftar ljuvligt i köket!
Ska adventsfika i em innan Ellen åker till simskolan och sen blir det söndags stek till middag,känns som en bra dag!
Idag så är min mamma med mig extra mycket,känner hennes närvaro så stark,så stark och tårarna rinner i takt med julmusiken!
Varför mamma valde du bort oss,tänk så mysigt vi skulle haft ihop,bakat som du var bäst på,myst med mig och barnen,saknden river i mig idag...undrar varför den känns så stark just idag....
DU fattas mig!!!

1 kommentar:

Katarina sa...

KRAM Anette! förstår att saknaden måste vara enormt stor. Mamma är alltid mamma/Katarina.