onsdag 15 september 2010

En dag som varit olika för oss alla.....

Idag så vill jag börja med att ge en bamsekram till min goa kompis Susanne och hela hennes familj,som varit tvungna att säga farväl till sin älskade Täppas!
Han är i regnbågslandet nu och springer runt och han har det bra Susanne....eran älskade vän !!!!!
Detta är ju det värsta när man har djur och samtidgt så hinner dom ge en så mkt kärlek,så många minnen som man aldrig skulle vilja vara utan,så en gång djur alltid djur(tror jag iallafall).
Min dag har innehållit städning,hundpromenad,handling,skjutsning till aktiviteter,jobbat med massagen ikväll och naturligtvis massa gos med Smilla!
Hon är gosig,tiggig,busig,valpig men så otroligt söt och fin,så kul att hon kommit in i våra liv:O)
Kram till er allihopa men den största går ändå till min goa Suss!!!!!!

Inga kommentarer: