måndag 13 september 2010

Helgen hos familjen Blom Bornestig


Vi har varit i vårat älskade järvsö i helgen och kan lugn säga att det är rekreation att vara där,vi bara slappar och myser!

Jag mår mkt bättre och känner mig redo att börja jobba och ska iväg inatt då en jobbarkompis är sjuk,så vi byter pass(passar mig perfekt) för då blir jag ledig fram till fredag sen.....

Vi har dessutom hunnit vara och kollat in de två söta golden tikarna som vi fått erbjudande att bi fodervärd till...
Mitt hjärat smälte när vi kom dit och fyra stycken SUDDEN hundar kom springandes mot oss och formligen åt upp oss som bara golden kan:O)

Vi vart störtkära alihopa och dessutom så fanns den en hane som såg precis ut som Sudden och några tårar rann nerför min kind och som pricken över i:et så var hans personlighet oxå som Suddens,så han vann mitt hjärta totalt(men honom ska dom ha kvar:O)

Valet står mellan Bea 1 år och Smilla 5 månader och Anders och jag vart sålda på båda men barnen tyckte nog bäst om Smilla och efter en natt av vånda så får barnen bestämma,så jag ska ringa Helena nu på fm och höra när vi kan få hämta hem våran nya familjemedlem,passar super denna vecakn då jag är ledig så mkt,A och barnen hemma hela helgen och sen så är jag ledig på veckan igen....så vi får välan se.

Moa är hemma idag då hennes magkatarr var fruktansvärd i natt,tycker så synd om henne d essa stunder,vet ju hur ont det gör.....

Kramen på er allihopa och ha en underbar dag:O)

Inga kommentarer: