tisdag 14 september 2010

Fröken smilla


Idag på fm så var jag och hämtade våran nya familjemedlem,Smilla!

Hon har varit med mig varenda steg idag,vi har lekt och ätit äpplen,hämtat barnen och busat med dom,hälsat på familjens kattfröken,sovit och nu så är det kväll i edinge vilket innebär mys i vardagsrummet:O)
Är lugn och trygg om hon får vara nära och är en kelig liten tjej!

Smilla och jag har oxå varit till Suddens grav och jag har berättat för honom att det nu finns en liten tjej som hjälper oss lite i våran stora sorg efter honom,kändes som om han var där i det ögonblicket!!!!

Annars så rullar livet på,känner mig lite halvdann fortfarande och har lätt till gråt,vet inte riktigt vad det är med mig,tycker tiderna på mitt nya jobb är bra,tycker att det fungerar ganska ok med jobbet,får jobba mkt med mig själv att inte engagera mig så fruktansvärt mkt,tänka på att allt är nytt och att det tar tid att bygga upp och att det tar tid innan jag blir trygg i allt,men det är svårt ibland...man är ju olika som människor och jag är TYVÄRR en sån som lägger ner LITE för mkt av mig själv i jobbet!!!!

Jag har iallafall en kanonchef som bryr sig om och stöttar och vänder ut och in på sig själv för oss och de boende,det är ett stort plus!!!!

Nu så ska jag gosa med mina barn och med våran lilla sötnos och invänta maken som jobbar sent idag,undrar när vi ska hinna ses????

Kram till er allihopa

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Jätteskoj. Vilken fin liten tjej. Kram