torsdag 2 september 2010

Mamma,kan vi ta ner Sudden nu.....


Ikväll så var det mycket längtan efter Sudden och Ellen grät när längtan var för stor och när vi satt och kramades och torkade tårana så sa hon:Mamma kan vi inte ta ner Sudden nu,jag vill krama honom så....mitt lilla hjärta!!!!
Jag har pratat med barnen om att Sudden är i hundhimlen och att han har det bra där,han kollar in oss här nere,hans flock,ser att vi mår bra och det är nog därför som hon tyckte att vi kunde plocka ner honom.....

Annars så rullar veckan på,jobb,skola,dagmamma och nu så ska jag jobba helgen...

Måste bara passa på att berätta att jag är så nöjd med mitt jobb,mitt schema,är så underbart att slippa dra upp barnen varje morgon i ottan för att hasta iväg,de har flera lediga dagar,kan åka hem med skolbussen och jag känner mig redan mycket lugnare och mer tillfreds med mig själv,barnen har ett helt annat tempo och det är så skönt,så skönt:O)

Även fast jag nu ska jobba helgen så känns det helt ok,Anders är ju hemma med barnen och dom har det ju så bra ihop och voila så är det Måndag och helgen är gjord:O)

Ha en trevlig helg och så kan vi hoppas att solen behagar visa sig och ge oss lite värme,för nu är det ruggigt kallt!!!!!!Kramelikram på er allihopa

Inga kommentarer: