tisdag 31 augusti 2010

Dags att ta tag i .....


....att skaffa ett nytt gymkort!!!!

Får ju 1500 kronor från mitt jobb till friskvård och ett årskort på gymmet kostar mig 2000 kronor,så nu ska jag fixa ett kort,sen är det bara att sätta igång!!!!!

Är ju så skönt när man kommer igång och börjar träna och jag har räknat ut att jag efter att ha gått av mina pass kan åka in på gymmet och träna två gånger i veckan,det räcker alldeles ypperligt för mig!!!!
Sen kan jag promenera och cykla på min motionscykel för att få upp flåset,ska bli så skönt att få komma igång:O)

Idag så har jag haft Helena och hennes barn här på em och barnen har lekt och vi har hunnit med att prata ikapp och H noppade även mina ögonbryn,så nu behöver jag inte känna mig som BUSCHWOMAN:O)

Ha en bra kväll....Kram

2 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Vad jag önskar att jag hade ditt
j-lar anamma. Jag tror inte att jag känner nån som är så självdestruktiv som mig själv. ;P
Lycka till med träningen. Kram

Katarina sa...

KANON :O) När man tränar får man mer energi och gör en glad och nöjd. Kram Katarina.