onsdag 4 augusti 2010

Hinner inte riktigt med just nu.....


...tiden bara rinner iväg och snart så börjar skolan och dagmamma igen och vardagen är ett faktum!

Så mkt jag måste hinna innan dess och med tanke på mitt arbets tempo dessa två veckor så finns inte tiden till allt som ska fixas ,måste börja imorgon att rensa ut alla kläder och se vad dom kan resp inte kan ha och sen se vad som behöver inhandlas.....

Idag så har jag varit in till Uppsala och träffat Maria J,min underbara vän och hennes underbara,sötastrut Matilda,passade på att gratta Matilda då hon den 15 Augusti fyller 2 år och 13 dagar senare så är det beräknat att lillebror ska komma,hoppas att han håller tiden:O)....eller vad tycker du Maria?

Nu så ska jag ta och sova för imorgon så kommer mina tre hjärtan hem!!!!
SOV SÅ GOTT

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Jag känner igen mig ;P Det är järnet som vanligt. Undrar när det ska lugna ner sig, fniss. Kram till dig och lycka till med ditten och datten.