onsdag 18 augusti 2010

MISSA INTE DENNA DAGEN!!!!!!!!


Ja denna dagen borde vara röd märkt ialla almanackor,mobilerna ställda med alarm så ingen glömmer,det är ju nämligen så att ELLEN har namnsdag!!!!

Detta har hon noga påpekat och igårkväll så sa hon på sitt vuxna sätt med klar stämma:Jag vet inte om det är så bra att jag går till dagmamman imorgon då jag har namnsdag,ska nog vara hemma!
Sen så har hon bestämt att dom ska åka till Aluna konditori och köpa en prinsesstårta med rosa ros,förra året så skulle ju rosen vara gul och hon fick ju konditorn att gensat baka just en GUL ros:O)

Skolan börjar idag och jag har en förväntansfull tjej som idag börjar årskurs 3,jisses vad mina barn börjar bli stora!

Själv så ska jag åka och jobba,konferans mellan 09.00-12.30,sen en sväng till frissan och sen på jobbet igen kl 15.30 och när jag får sluta imorgon beror helt på hur vi får iväg ungdomarna till skolan och ärligt så tror jag inte att jag slutar som jag ska imorgon....men vem vet:O)

KRAMEN

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Grattis till sötaste lilla Ellen, eller coolaste ;P
Vad spännande med skolstart. Hoppas att ni mår bra. Kramis