onsdag 25 augusti 2010

Det är så tomt härhemma......



Tomheten slår till oss allihopa i familjen flera gånger varje dag,vi talar mycket om det och framförallt så talar vi om Sudden...Han fattas oss,vår familj har en plats tom,barnen saknar sin kompis som alltid var där och som alltid pussade på dom,vare sig dom ville eller inte....


Ute så skiner solen idag och det blir nog en vacker dag,Moa är i skolan,A är och jobbar,Ellen ska jag lämna hos dagmamman kl 13.00 och sen så ska jag dra mig iväg till arbetet ,kommer hem imorgon fm,sen ledig i sex hela dagar,så skönt så!


Ha en underbar dag och jag vill säga TACK till er alla underbara människor som på oika sätt visat oss att ni bryr er med hälsningar,kramar och varma ord,det betyder jätte mkt!!!!!!

1 kommentar:

Therese sa...

Fy, förstår saknaden, tänker på min dobby dagligen... Kram