fredag 13 augusti 2010

Veckan för familjen Blom Bornestig....

.....har innehållit jobb för mig men på min lediga dag(Tisdag)så for vi hela familjen tillsammans med Maria,Elin och Joel till Gröna Lund.
Här sitter vi och laddar inför att portarna ska öppnas och sen så bar det av...tjolahopp vad det vart åka av:O)

Vi hann med skratthuset där vi vart avlånga,smala,tjocka,halsar som giraffer och en massa annat,snygga Ellen och Elin är,eller?????

Joel lurade med sig Anders upp i Katapulten och jag kan lugnt säga att A såg lite vettskrämd ut efteråt,men vi nere på marken hade roligt:O)

Sen så vart det The kopparna och jag snurrade så jag hade träningsvärk dagen efter....men en rolig dag i trevligt sällskap var det och vi somnade som stockar då vi kom hem.


Annars så har veckan innehållit fotbollsskola som Moa inte tyckte var så himla roligt,är inte lätt då man inte känner ngn och min lilla älskling är inte den som springer på folk och tar kontakt utan tar lite tid på sig innan hon öppnar sig så det var en jobbig vecka,men nu är den slut och det hänger diplom och medalj här hemma på väggen och MIN lilla älskling är ändå den bästa för mig och har så många underbara kvaliter och jag försäkrar henne om och om igen att alla människor är olika och det finns inget som är rätt eller fel så länge man är schysst mot andra männsikor!!!
Bad,lek med kompisar och lite urstädning av barnens kläder har även hunnits med och nu ikväll då jag kom hem från jobbet så har vi ätit en god grillmiddag och nu så ska A och jag slappa lite framför TV:n för att sen få sova i MIN säng i natt,sååååååååå skönt!!!!
Imorgon så bär det av till Uppsala för att handla lite inför skolstarten,Ellen ska på kalas och sen sär blir det mys hela dagen för sen på söndag så ska jag JOBBA igen!!!!!!!!
Kram på er allihopa och för er som inte visste det så har min lillkusin Malin blivit MAMMA till en liten sötnos Alicia ....


2 kommentarer:

hemma hos Bus sa...

Gröna Lund. Precis det vi tänkte som inte blev av. Som tur är så finns det ju kvar.
Här är nog liksom hos dig rallyfart. Tänk att lille T börjar skolan.Dock är iaf han full av förväntningar och tycker att det ska bli jättespännande.
Nu ska småtussar nattas. Kram till er

Katarina sa...

Länge sedan jag kikade förbi. I fjol var vi på Grönan och det sista barna åkte var kaffekopparna, å de måste ha ökat farten för de gick utav bara den då. Vi skrattade gott. Kram Katarina :O)