torsdag 26 augusti 2010

37 år,vart har dom tagit vägen...jag känner mig som 25 :O)


Jaha,idag så är det min födelsedag och imorse så vaknade jag på jobbet efter en natt som ej innehållit så mkt sömn,men vart så glad då jag talat med min älskade A och barn som sjungit för mig ,syrran ringde och sjöng,mina boende grattade och sms från bla pappa började att ramla in och kände att det är mysigt att ha födelsedag:O)

Inget speciellet,men mysigt att ha en "egen dag",ska äta go middag,ta ett glas vin,fikafrämmande ikväll och middagsfolk imorgon och ihelgen så det rullar på:O)
Tack goa underbara Camilla(Bröderna Bus)för ditt fina inlägg,det värmde ända in i hjärteroten,får passa på att TACKA alla för grattis hälsningar,sms,paket och annat...Jag är rik som har er alla i mitt liv och iår så ska jag äta tårta på min födelsedag och inte ligga med ett dropp som jag gjorde förra året:O)

KRAM KRAM

1 kommentar:

Therese sa...

Hoppas allt är bra och att efterdyningarna av födelsedagsfirandet ligger som rosa ludd kring ditt hjärta :-)
Nu ska jag läsa ikapp här, gäller att passa på då de små sover! Kram