fredag 20 augusti 2010

Min underbare man....


När jag jobbat som jag gjort så har ju allt legat på Anders och jag kan lugnt säga att det INTE är några som helst problem!!!!

Han är helt underbar med barnen,han har städat,fixat allt,igår så ringde han och sa att han storhandlar så skulle jag slippa det idag då det var första lediga dagen på ett tag,sånt är KÄRLEK:O)

Sitter här och känner att tröttheten har slagit till,att timmarna som är arbetade tar ut sin rätt och det är så himla underbart att vara ledig och bara få vara hemma med de mina,sova i min säng och bara få vara!
Ikväll så ska min kompis Kicki komma på "tjejmiddag" med mig och barnen,A ska ut och åka räkbåt med jobbet,ska bli mysigt att få rå om henne lite:O)
Nu så ska Ellen och jag städa hennes rum,det behövs!!!!!

Ha en underbar dag,det ska jag!

KRAMEN

Inga kommentarer: