lördag 28 augusti 2010

Mamma,det gör omt!

Min 5 åring kom idag storgråtandes och sa att det gör så ont,först så trodde jag att hon gjort illa sig.
Sen så sa hon att hon längtade så väldigt mycket efter Sudden och höll sig för bröstet och sa att det är här det gör ont mamma!
Jag försökte att trösta och vi pratade om Sudden och jag sa att vi kunde gå till Suddens grav och prata lite med honom,men då grät hon ännu mera och bara skrek,men mamma han är ju döööööd och jag kommer aldrig att få hålla honom mera,mitt hjärta brast ochdet gjorde ont även i mitt bröst i den stunden....saknaden är så stor,så stor för oss alla och den slår till så hårt och då blir tomheten så makalöst jobbig.
Jag vet inte hur många gånger som vi har vänt oss för att lägga mat i kopparna som ej finns längre,vi väntar på att han ska komma för mys i soffan,när man kommer hem och öppnar dörren tycker jag nästan är värst och det är absolut INGEN som kommer och pratar och pratar och berättar hur mkt han saknar mig då jag bara varit ute i typ fem minuter,men det spelade som ingen roll om man vara borta i fem minuter eller fem timmar,glädjen var detsamma:O)
Det är tur att vi har alla minnen!!!

Annars idag så har det varit fullt upp,kompis här hela dagen,familje Jansson varit här och grattat och det var så mysigt att få träffa dom alla och nu håller vi tummen att lillebror vill komma ut snart,sen vart det Almungedagen med pizza,uppträdanden och annat mys på kvällen så nu är vi nöjda men trötta!
NATTI NATTI

Inga kommentarer: