torsdag 9 september 2010

Vila,vila och vila

Ja det är vad jag gör och det är dessutom det som min kropp signalerar åt mig att göra,blir så trött av att göra minsta lilla.....i efterhand så skulle jag ju gått hem redan i fredagskväll efter smällen så hade det nog känts lite bättre,men det är lätt att vara efterklok!!!!
Denna vecka så skulle jag jobba tisdag och torsdag natt så det var ju inte så många pass,men det känns ändå ALDRIG roligt att behöva sjukskriva sig ,men jag ska jobba på att vara tillbaka på tisdag,på ett nytt jobb så vill man ju inte vara ett "problem"det första man är...suck!
Känner mig lite ledsen och tung,men neurologen sa att det hänger ihop med smällen och att det inte är ngt konstigt....
Idag så har barnen varit på skola/dagmamma och jag har haft hela,långa dagen för mig själv så jag har slappat hela dagen,var till min kusin på en fika men sen så har det varit lugnt....
Nu så ska jag ta och laga lite middag ill familjen och sen prata med min bästa vän i hela världen,nämligen Anders...han är min trygghet i livet:O)

3 kommentarer:

Katarina sa...

Krya på dig. Kramar Katarina.

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej gumman!
Vad tusan har du lyckats med nu då:P
Tur iaf att det inte blev allvarligare. Du får vara hemma ngr dagar och njuta av det fina höstvädret, det gör nog gott.
Själv har jag legat i som bara den på a.fronten men nu väntar flera härliga lediga dagar. A har varit hemma hela veckan, förkyld och en hemsk hosta som inte vill ge med sig. Så är det hos dom flesta just nu.
Hamnade vid datorn...skulle ju slänga in tvätt ocgh dammsuga. Shit! Kram till dig.

Emelie sa...

Hej!
Kikar in för att tacka för söta grattiskommentaren hos mig, har inte haft tid att titta tillbaks förrän nu.
Men vad läskigt med huvudet och hjärnskakning, hoppas du vilar ordentligt nu.
Kram Kram