onsdag 22 september 2010

Om livet bara kunde vara lätt.....

....tänk OM man hade en kula som man kunde se in i och få veta vad som skulle hända i ens liv,vad som är rätt beslut!!!!!
Skulle ibland vara så skönt!!!
Jag har stått i ett vägskäl och det har ej varit lätt att sortera och bestämma sig,har vänt och vridit och haft "ångest"men har nu fattat ett beslut om att avbryta min tjänstledighet och gå tillbaka till mitt gamla jobb,mina arbetskamrater vart jätteglad och det kändes ju väldigt bra:O)
Mkt som spelar in är att framförallt Ellen tycker att det är jobbigt när jag är borta på nätter och HELGERNA,sen så har SRK varit en fantastisk arbetsgivare och dom har verkligen försökt att arbeta fram lösningar på hur det skulle bli bättre och min närmsate chef Suss är en kanonchef,men jag har ju kvar henne som vän:O)
Idag så är det Onsdag och dagen innehåller hundpromenad,lite stök hemma,en sväng på Gränby och handla en present till Moa från gammelmormor och sen iväg och jobba!
Ha en bra dag och sköt om er....

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Men???
Fast fy tusan vad du är bäst. Kram