söndag 23 januari 2011

6 Års kalas

Den som tog allt kalasande med ro var våran sötnos Smilla,hon lekte med sin råtta och var
så nöjd med livet så:O)
Barnen börjad med fika som Ellen bestämt,marängsviss,chokladbollar och dom vart som små duracellkaniner när sockret började verka...

För att ljudnivån skulle nå sin topp så blåste alla som galningar i sina"tutor"...det var då jag undrade VARFÖR KÖPTE JAG DOM,men det var roligt:O)
Sen vart det disco med discokula,dansstopp,massa lekar och tillsist så vart det fiskdamm!
Gissa om dom tjöt av skratt då dom fiskade upp ett par...KALSONGER!!!!!!!
Sen kom som tur var GODISPÅSEN och lyckan var total...Ellen var kanonnöjd över sitt kalas och somnade glad på kvällen!
Hade ju toppenhjälp av Moa och hennes kompis Tuva som var lekledare,kanonbra:O)
Idag Söndag så for Moa och jag till stan och shoppade,när vi satt och åt en väldigt sen lunch så ringde min chef och hörde om jag ville jobba och så vart det,så nu är snart sommarlovet i hamn...hurra!
Kram till er allihopa


1 kommentar:

Katarina sa...

Du var optimist när du köpte tutorna :O) Själv gör jag det aldrig mer, en gång räcker.
Det är roligt när barnen är nöjda med sina kalas.
Kram Katarina :O)