lördag 8 januari 2011

Änglagår,Megamind och släng ut julen


Ja igår kväll så var jag och Irene till Uppsala och käkade gott,snackade en massa och sen så var vi på nya Änglagårds filmen,det var en kanonkväll med en go kompis:O)
Filmen var bra,jag älskar ju Änglagård och alla underbara skådespelare i filmerna,så för mig så var/är det en höjdare!!!!

Idag så hade vi bestämt att hela familjen skulle gå på Megamind och det gjorde vi.
På med 3D glasögonen och tjoho vad filmen var bra,skrattade på ganska mycket och barnen var supernöjda efteråt!!!!

Jag insåg där under filmen när jag tittade på mina tjejer att JISSES vad dom börjar bli stora,nu är dom ju bara 9 och 6 år men ändå,dom fixar så mkt själva,dom ser så stora ut mina älskade flickor....är så lycklig över att jag har dom och att jag har Anders......

Sen så hann vi med att handla lite och tjoff så var vi hemma och jag hann att stryka alla gardiner,röja ner det mesta av julen,hänga upp nygardiner,byta lampor och annat som skulle bytas ut,så imorgon så är det BARA städningen kvar och all ren tvätt som ligger och hånskrattar åt mig i tvättrummet,barnen ska leka med kompisar ,en åker bort och en ska ha kompis härhemma.....så jag antar att dagen kommer att gå snabbt...ska hinna med en promenad med Maria C oxå,det har vi ju bestämt redan.....sen så är det Måndag och för mig så innebär det JOBB!!!!!

Kram och TACK Anna-Lena och Katarina för kommentaren på förra inlägget,blir så glad....
Är det ngn som har ett bra tips på hur jag ska få till en ny besöksräknare så skriv gärna.....

1 kommentar:

Katarina sa...

Vi var till Ö-sund förra veckan och valde mellan Megamind och Sammys äventyr, och det blev den sistnämnda. Den var också riktigt bra. Påminde väldigt mycket om Hitta nemo. Fint tecknat och härliga färger. Kram Katarina :O)