måndag 17 januari 2011

Måndag och det är öken.....


Har jobbat precis hela helgen på BUP Akuten,kunde ej köra hem igår kväll pga total ishalka vilket resulterade i att när jag gick av mitt pass vid 21.30 så gick jag över till Ätis och där har jag sovit i natt...sovit och sovit var kanske en överdrift...slumrat!

Idag så har jag jobbat mitt vanliga pass 07.45-18.00,klagar inte då helgens jobb var "frivilligt",men lovar att jag kommer att somna i fallet ner ikväll:O)

Annars så är det en liten otursvåg som passerar just nu,vattenpumpen skurit och det vet ju alla som ngn gång råkat ut för det att det ej är GRATIS:O( Mutter,mutter och jag som dessutom snart ska byta kamrem...men,men det finns ju dom som har det så mkt värre...vi har haft rörmokaren här idag och bytt vattenpumpen,elektrikern är här och gör det sista så snart har vi vatten,bilen är ju ett materiellt problem och att katten löper för tredje gången på fyra veckor ,det går ju att åtgärda det oxå...ibland så måste man bara få ur sig det och gå vidare....

Nu ska jag ta en Ipren,ett glas mjölk(har ju inget vatten:O) och en kvällsmacka och sen så blir det zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....
SOV SÅ GOTT!!!!!

2 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Nu har jag tagit mig lite i kragen å varit på bloggrunda...Länge sen sit. Ha det bra. Kram <3

Bus sa...

Japp, det vet vi definitivt. Kom på en gång...Kramen