fredag 7 januari 2011

Snart är ledigheten slut....


....men det gör faktiskt ingenting!!!!!

Jag är av den uppfattnmingen att lite vardag och rutiner igen skadar inte,det är då desto skönare när helgen kommer och man får njuta av sovmorgon och ledighet:O)

I veckan så har jag/vi umgåtts med männsikor som vi tycker om....I Onsdags så var Anders och barnen i faringe och dansade ut julen,jag var då hos min underbara kompis Maria J som bjöd på lunch och gosade med hennes två supergulliga barn,en riktigt mysdag:O)

Barnen har lekt med kompisar och igår kväll så var Tord och Nina här på middag,alltid lika mysigt och sen så har jag Viking kvar....alla sover fortfarande,bara jag som är vaken:O)
Ska massera i dag och börjar vid 09.30 så det var bara att ställa klockan.

Ikväll så ska jag ut och äta med Irene och sen så ska vi se Änglagård,ska bli mysigt och imorgon så ska hela familjen iväg och kolla på filmen Megamind i 3D,det ska oxå bli kul....sen är det Söndag och dags att börja packa iordning för mig som ska jobba,A och barnen har ju en extra bonusdag då det är studiedagar för skola och dagmamma på Måndag....vissa har tur!

Nu så ska jag ta och dricka upp kaffet,göra mig i ordning så mina kunder ser en pigg och fräsch massör och inte ens om kan skrämma slag på den starkaste,fniss:O)


Kram på er och SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLA,lämna en kommentar...har absolut ingen koll om ngn överhuvudtaget läser min blogg,får ej till besöksräknaren så kommentarer vore ett roligt livstecken från mina läsare!!!!!!!

3 kommentarer:

AnnaLena sa...

God fortsättning!! :)Jag är alltid inne och läser och du skriver så bra och fint. Stora kramen Anna-Lena.

Katarina sa...

:O) Kikar in och lämnar en kram/Katarina

Anonym sa...

Nu var det LÄNGE sen jag var in och läste här. Eftersom jag själv inte bloggar längre så blir det inte av att jag läser andras heller - iallafall inte regelbundet. Tyvärr :(
Men ett livstecken ska du får av mig iallafall.
// Susanne i V-ås