lördag 10 mars 2012

Helg igen


Oj vad den här veckan gick fort!
Vånda för Måndag och glädje för fredag och helg,ska snabb summera veckan i Edinge.
Barnen är friska(peppar peppar)och i Torsdags så var jag med barnen i skolan,alltid lika roligt att få vara med och se dom i deras arbetsmiljö.
Ett besök på barnspec med Moa,Majblommemöte på tisdagskvällen, fackutbildning hela onsdagen ,KBT utbildning igår på fm,besök hos familjen Kumpula på em  och sen personalfest på kvällen och barnen har sovit över hos Tuva och Elias så i skrivande stund så är dom inte ens hemma!
Nu så håller A och jag på att städa,jag har dammat och nu dammsuger han  och efteråt ska jag ta en dans med moppen och voila så var vi klara,allt går så mkt snabbare då man hjälps åt:O)
Ikväll så blir det mello kväll hemma hos Irene,Henke och Elin,ska bli supermysigt att få mysa ihop och i morgon så är det VILODAG!
Hoppas att ni alla mår bra ,har ju som ingen koll vilka som är inne hos mig och tassar,ni vet hur glad jag blir då ni lämnar spår:O)
Är det ngn som vet hur jag fixar en besöksräknare,har ju ej fått till det på ett år nu:O)
Puss och kram

Inga kommentarer: