torsdag 29 mars 2012

Träning


Har kommit igång med träningen och har nu köpt årskort på ett ställe som heter Curves i Uppsala,kvinnogym och träningen är maximerad och är 30 minuter.
Har varit där ett antal ggr nu och är totalt genomkörd,slut och genomsvettig på 30 minuter,har tränat mkt på gym,men aldrig varit med om maken.
Cirkelträning i gymform med tränare närvarande hela tiden,så ngn slöträning är EJ möjlig,men en svettig,öm men väldigt nöjd Anette lämnar stället och längtar tills jag ska dit nästa gång.....
Är ju inte ngn träningsnarkoman utan snarae realist och vill ju få till en rutin som jag kan hålla,så två ggr i veckan och kan jag så försöker jag få till 3 ggr,men dör inte om jag ej lyckas...sån är jag:O)

I morgon så är det Fredag och jag är LEDIG,ska till frissan och det behövs verkligen,ser ut som ett troll..sen en slö em med barnen,Ellen ska på disco på kvällen och vi andra tar nog sats ner i soffan och kollar på Lets Dance,sen får vi se vad helgen innehåller,med hus ,barn och stor gård så vet jag iallafall att jag ej kommer att vara göralös,fniss!
Kramen

Inga kommentarer: