tisdag 27 mars 2012

Mamma lycka



Ja jag är en lycklig,stolt mamma och naturligtvis så smälter jag då jag ser bilden på Victoria och Estelle,samma sak då jag ser kärleken i bilden då pappa Daniel tittar på sin dotter.
Finns det ngt starkare än kärleken till sitt barn,mitt svar är absolut nej det gör det inte.Min roll som mamma är den viktigaste rollen jag har,att visa med både kärlek och gränssättning vad som är rätt och fel,att ge dom trygghet så att dom blir självständiga individer,se dom för den individen dom är,ge dom hjälp då dom behöver,våga släppa dom då det är dags men att ge dom vetskapen om att jag/vi alltid kommer att finnas för dom,alltid kunna komma vare sig det är ngt bra eller mindre bra,så ska dom veta att min/våran famn alltid är öppen.....
Jaha,då vart jag djup igen,men ibland så blir jag det efter en dag på jobbet med barn/ungdomar som har det jobbigt och svårt på olika sätt,då vill jag hem och krama om de mina.
Kramen på er allihopa och ha det så gott/från den stolta mamman i Öster Edinge

1 kommentar:

Katarina sa...

KRAM till dig Anette :O) Jättefina bilder/Katarina