onsdag 21 mars 2012

Mitt i veckan, lill lördag....


....finns många namn,men idag är det Onsdag och det känns så skönt tycker jag!
Största delen av veckan är gjord och vi rusar mot helg....
I morgon så jobbar jag till 13.00,sen iväg på utvecklingssamtal med Ellen och det ska bli kul att höra om hennes utveckling i skolan.
Jag och tjejerna ska ha tjejhelg då A åker med jobbet till Vemdalen i morgon och kommer hem på Söndag,det kommer att bli go middagar,shopping,myskväll med massage,nagellacksmålning och annat har önskats,så det blir nog helmysigt!
Dessutom så ska vi ju få kanonväder,så vi hoppas på värme!
Idag så satt vi ute på lunchrasten och tog kaffe och det var  ju sååååååååååååå underbart att få känna värmen och inse att vi nu går mot sol,värme och ljusare tider,me like a lot:O)
Kramen på er allihop,nu ska jag kolla på Tv med Moa

1 kommentar:

Katarina sa...

Vad mysigt med tjejhelg :O) Jag ska åka till Hammarstrand med mina pojkar och åka slalom. Det går en bussresa härifrån Ström. Sköt om er och ha så kul. Kram Katarina :O)