fredag 2 mars 2012

Hittade ngt jag ogillade på ryggen idag


Ja idag så for jag  och strosade runt på Ica Maxi ett bra tag,slank in på Lindex och hittade lite fina kläder till tjejerna(som om dom behövde ngt mera:O),provade ett par tuffa jeans och märkte att min häck växt:O(sen så provade jag ett par linnen och då såg jag dom!!!!!!!!!!
Jag har fått hyresgäster på ryggen!!!!!!!!!!!Gud så sur jag vart och nu jäklar så ska det bli träning av,jag vill få bort de dära sakerna och jag vill att häcken krymper en strl,vägrade att prova en storlek större,en REN PRINCIPSAK!!!!!!!!!!!!!Ikväll så kommer farfar och farmor på middag och sen blir det tv kväll med tjejerna,är ju Wild kids och The voice och sen brukar jag slockna i soffan,jag har blivit gammal...men rätt så nöjd ändå:O)
Förutom häcken och ryggen....
Puss på er allihopa

Inga kommentarer: