lördag 27 november 2010

Att bli moster:O)


Syrran är nu i vecka 18 och jag och barnen har precis kollat in "tjockmagen",den är så fin:O)

Tänk att min lillasyster ska bli mamma,ja Håkan ska ju bli pappa oxå(fniss),känns som om jag inte kan vänta tills detta lilla hjärta ska komma till världen,jag kommer att älska(han,hon)från första sekunden,det vet jag:O)

Så stort att bli mamma och nu är det Anns tur,det är ngt nytt och spännande och livet får en helt ny mening,att vara mamma är det största i livet!!!

Jag ska bli världens bästa moster,ska skämma bort pyret med kärlek,kärlek,kärlek och ännu mera kärlek,och en och annan present kanske,fniss!!!!!

En blid på en bebis som är 18 veckor i magen....

Den 8 december hoppas jag på att få en bild av "min"bebis:O)

1 kommentar:

Therese sa...

Oj oj så skoj att du ska bli moster! <3 GRATTIS! Å njuuut nu, förr oss julfantaster emellan, nu börjar en av årets bästa tider *ler stort* KRAM!