lördag 27 november 2010

Myslördag med visst tempo.....

När jag slog upp mina blå i morse så insåg jag snabbt att det snöade....fortfarande...nu kan det räcka!!!!
Vackert är det,men det innebär ju en hel del jobb och framförallt för Anders som har mkt snöplogning och nu är han dessutom inte ens hemma då han befinner sig i vårat kära Järvsö!!!!
Jag har skottat,sopat,eldat,kört barnen till handboll,bilens alla dörrar har frusit men med lite fantasi så kan fyra personer ta sig ur EN dörr,redig kvinna klarar sig själv:O)
Hunnit med lussebak medans Karin var kvar,barnen var så duktiga så!!!

Sedan så vart det mysfika med nybakta lussebullar,peppisar,julmust och glögg och en massa ljus,så som ni förstår så går det ingen nöd på oss i Öster Edinge:O)
Hopppas att ALLA NI(mina anonyma läsare:O) har det bra var ni än befinner er.....