fredag 26 november 2010

Ledig dag,vad är det för ngt:O)

Ja,på Fredagarna så är ju jag och Ellen lediga och så även idag:O)
Efter att ha haft en karusell yrsel på morgonen fick jag ställa in läkarbesöket som var just idag och just för att undersöka vad min karusellåkning beror på,får boka en ny tid!
Ellen och jag vilade i ngn timme och sen kändes det helt ok,började att städa och sedan for vi till Thuns och mötte Irene och hennes lilla Elin!
Vart lite shopping och en god lunch,så mysigt så:O)

Har strykit alla gardiner,fått upp dom dessutom,alla stakar och stjärnor är på plats och dessutom så har jag hunint med att få upp lite julblommor och en del av tomtarna,men A måste hjälpa mig att bära ner kartongerna,dom är så tunga!
I år så är det en del stjärnor i våra fönster,både hängande och stående.....tycker dom är så fina...
Stämningen är på topp och nu så börjar den riktiga längtan efter julen att krypa på,vill ha en lugn och skön december och njuta lite av allt mys....

Ikväll så har Moa sin kompis Karin på "övernattning" så nu är det fredagsmys för hela slanten,A är ute och skottar snö(har ju kommit en del) och jag sitter och undrar över hur jag ska orka vara vaken till IDOL,är så trött efter en god middag och ett gott glas röd vin....livet är ganska så bra just nu i denna stunden:O)
Stor adventskram till er allihopa

Inga kommentarer: