måndag 29 november 2010

Lite om mig....

Har sett lite listor överallt i bloggarna jag följer och här kommer MIN lista:


4 TV program jag ser:

Bonde söker Fru

Så mycket bättre.....

IDOL

22.00 Nyheterna:O)


4 saker jag gjort idag:

Eldat

Handlat

Pysslat om krasslig Ellen

Bloggat


4 saker jag längtar efter:

Min lillasyster

Julledighet

Att få åka till Järvsö

Att få klippa mig


4 saker på önskelistan:

Att ALLA i min familj,släkt och vänner få vara friska och må bra!!!

En rejäl högvinst!

Resa:O)

En heldag då jag bara skulle få bli bortskämd med massage,ansiktsbehandling,god mat och trevligt sällskap,skulle inte vara dumt:O)


4 saker jag avskyr:

Avundsjuka

Falska, ytliga människor!!

Folk som behandlar barn illa på olika sätt!

FÄSTINGAR!!!!!!


Kan ju göra listan hur lång som helst,men ngn gång ska man ju stanna,eller hur?????

Inga kommentarer: