fredag 12 november 2010

Tiden bara rinner iväg.....


....nu var det Fredag igen och en hel vecka ivåra liv har passerat,fylld med olika saker,möten med människor:O)

Så skönt det är att bara sitta med en kaffekopp och kolla lite på bloggarna,uppdatera mig lite,kolla Fb,Ellen och Elias leker redan för fullt,Moa är på skolan och kommer hem med sin kompis Karin i em,ska städa lite om en stund,men gör mig ingen brådska....jag är ju LEDIG!!!!!!!

Snö har vi och det är så vitt och fint,men dom hotar med 9 plusgrader i helgen så det är väl bara att invänta slasket:O(

Imorgon så ska jag ut och ha en tjejdag tillsammans med mina underbara vänner,Helena och Irene!

Vi ska shoppa bla julklappar,men även till oss själva,mysa och strosa runt,med god lunch och vem vet...det kanske även blir middag!

Nu ska jag ta och kolla hur många föräldradagar vi har kvar,börjat att få lapparna från dagmamma/fritids om julledigheterna...
PS:På bilden så ser ni en av kandidaterna till Sveriges Lucia,RÖSTA!!!!!!
Hon är värd att få eran röst:O)
Smsa 72970 maria.
Smset kostar 20 kronor,men 11 kronor går direkt till ECPAT!!!!!!!
Snälla,rösta!!!!!
Ha en riktigt bra dag och sköt om er allihopa!

Inga kommentarer: