torsdag 22 september 2011

Äran att få varit......


...moster på heltid några dagar:O)
Vart hos syrran och Håkan,dom har varit i Äspnäs och renoverat och Otto och jag har myyyyyyyyyyyst!Vilken guldklimp,så snäll,så snäll!
Hann även med att träffa min andra guldklimp,nämligen min underbara kompis Camilla,vi hann skratta ikapp lite och hann även med en del prat,var verkligen kanonkul att få kvalitetstid med henne:O)
Nu så är jag hemma och det som är mindre roligt är att min förkylning som jag haft sedan i början av Juli nu blossat upp igen,hostar som en galning,har tom kräkts...börjar bli lite less på detta nu!
Har tagit det lugnt,tom varit helt däckad och legat en hel vecka,men att ha en förkylning i snart 3 månader,då är det svårt att bara vara stilla........men,men ngn gång så ska väl jag ocå bli frisk,men har inte råd med mera sjukdagar denna månaden,dom drar redan 5 dagar på en 82% lön,så den ekvationen blir inte så rolig...sjuk en dag och dom drar 1,75 dagar:O(
Slutgnällt och det känns redan bättre:O)
Kramen så länge!

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Tack fina goa du. Hoppas att Otto snart får besök av sin moster igen. Kramen <3